Sběr informací k vytvoření webových stránek

Tvorba webových stránek je jako stavba rodinného domu

První schůzka s klientem, který hodlá vytvořit webovou prezentaci je často srovnávána se stavbou rodinného domu. Vaše webová stránka potřebuje mnohem víc než jen pěkný vzhled. 

Dříve než se pustím do vytváření Vaší webové stránky, potřebuji zjistit čím se Vaše firma či služba zabývá, co vyrábí nebo prodává a další informace jako např.: 

  • Historie společnosti, včetně klíčových událostí a kdy k nim došlo.
  • Kontaktní informace, včetně adresy a telefonní čísla všech provozoven.
  • Jakou máte představu po vytvoření webové stránky. Jedná se o Vaši novou strategii prodeje, nebo chcete pouze vytvořit elektronickou vizitku Vaší firmy.
  • Máte již webovou stránku vytvořenu, ale zákazníci na ni nereagují podle Vašich představ. Chcete sladit off-line prezentaci (letáky, vizitky, billboardy) s online prezentací, jako je barva webu, logo, grafiku či její funkčnost.
  • Pokud tvoříte e-shop, jsou všechny produkty řádně označeny jedinečným ID a jsou správně řazeny do skupin a kategorií.
  • Spadá Vaše firma do nějakého distribučního řetězce.
  • Do jaké kategorie byste zařadili Vaše zákazníky, včetně lokality, věku, pohlaví, zájmů apod.
  • Pokud se zabýváte výrobou čehokoliv, je dobré vytvořit Vašim potencionálním zákazníkům přehled o Vaši odbornosti (certifikace, ISO, osvědčení, atd.) k nahlédnutí. Budujete tímto gestem důvěryhodnost firmy.
  • Sdělit informace o hlavní konkurenci. Jaké jsou jejich silné a slabé stránky a jaká je Vaše konkurenční výhoda.
  • Inspirujte se jinými webovými stránkami.
  • Dále je potřeba projednat technické informace, včetně DNS hostingu, názvu domény a upozorněním, že návštěvníci webových stránek, jsou pro účely výkonnosti sledováni (cookies).

Výše uvedené informace, Vám poskytnou určitou výhodu před konkurencí.

Druhou velmi důležitou fází sběru potřebného materiálu na tvorbu webové stránky je bezesporu originalita (přidaná hodnota), která je v současné době zákazníky velmi ceněna. Mezi základní prvky originální prezentace firmy nebo služby patří např.: 

  • Logo
  • Kvalitní fotografie (interiér i exteriér firmy, produkty, aplikace, atd.)
  • Videa vztahující se k firmě, k produktu a službě.
  • Možnost stažení PDF soubory vztahující se k firmě, produktu a službě.
  • Prezentace sídla nebo provozovny.
  • Pokud jste firmou zaměstnávající klíčové manažery, je na zvážení, zda-li by se pro komunikaci s budoucími zákazníky neměli objevit na stránce s kontakty.

 

Nyní již víte, co Vás čeká na prvním setkání se mnou, neváhejte mne kontaktovat.

 


Super akce pro živnostníky a malé firmy

Funkční webový balíček pro firmy

Jednorázově za pouhých 8900 Kč

 

Co balíček obsahuje:

  • vlastní 6 stránkový nebo trendy jednostránkový web (obvyklé sekce: Úvod, Služby, O nás/Ceník, Fotogalerie, Blog, Kontakty),
  • základní SEO optimalizaci pro vyhledávače,
  • firemní zápis na Google a Seznamu (v hodnotě 1900 Kč)
  • propojení facebookové firemní stránky s webem 

 

CHCI VÍCE INFORMACÍ