Nezbytnost firemního webu

Je webová stránka pro živnostníky a drobné podnikatele důležitá?

Po vzniku sociálních sítí, se mnoho řemeslníků a malých firem pustilo do propagace svého podnikání právě přes sociální sítě (hlavně na Facebooku). Tato cesta má zcela jistě své výhody, ale stále je tento informační kanál, pouze doplňkem internetové stránky. Jedině na vaší webové stránce můžete návštěvníka vnímat tak, že o vaše služby nebo zboží má opravdu zájem a následně se také může stát vašim zákazníkem. A o to všem podnikatelům přece jde. Když už se rozhodnou investovat do jakéhokoliv projektu, mělo by se to odrazit na firemním účtu, jinak řečeno "sklidit úrodičku".

Web je silný prodejní nástroj.

Webové stránky vytvářejí silný prodejní nástroj. 24 hodin 365 dní v roce můžete reagovat na obavy vašich zákazníků, podávat jim informace, které potřebují k rozhodnutí koupit. Ano stále můžete své služby nabízet formou doporučení, roznosem letáků, reklamy v časopisech apod., ale zákazník dnes očekává možnost srovnání. A opět se obrací na internet. Nalezne Vás tam?

Rozšiřte své služby nebo prodej zboží za hranici vašeho regionu nebo do celého světa. Dobře vytvořená internetová prezentace, šetří váš čas a čas jsou peníze.

 

Zde je několik výhod, které přicházejí spolu s dobře vytvořeným firemním webem. 

 

1. Přestaňte být neviditelní.

Jsou lidé, kteří dosud nemají profil na sociálních sítích, ale síla internetu je přesvědčila o skutečnosti, že vás naleznou právě zde. Tito lidé většinou hledají relevantní informace k vaší službě nebo zboží. Pokud však tyto informace prostřednictvím webové stránky nepodáte, můžu vám s určitostí sdělit, že jste přišli o potencionálního zákazníka. A to prosím hovořím pouze o tzv. organickém vyhledávání na Seznam.cz nebo Google.

2. Jak se firmě daří.

Prostřednictvím webové stránky, můžete provádět průběžnou kontrolu úspěchu či neúspěchu vámi nabízené služby nebo zboží. Pokud bude vaše firma úspěšná, poznáte to jednoduše na obratu, ale také na návštěvnosti webové stránky. Chci říci, že pokud firma funguje jak má, je potřeba tuto informaci pustit mezi ostatní potencionální zákazníky a nejjednodušší cestou jak všem úspěch sdělit je internetová prezentace. S tím je spojeno několik důležitých aspektů, jako je správná optimalizace webu, relevantní odkazy a možné zapojení do procesu komunikace, třeba formou diskuse.

3. Budování důvěryhodnosti.

Přítomnost webové stránky na internetu, návštěvníkovi našeptává, že oslovuje firmu s důležitými faktory, jako, např. informace o historii firmy, působnost, zkušenosti, reference, certifikace, možnosti reklamace, články popisující řešení, kontakt a jiné.