Webové balíčky pro firmy

Základem kvalitní internetové prezentace firmy je dobře vypadající, responzivní, ale hlavně funkční web. Po důkladném vyhodnocení vašich potřeb, navrhnu a vytvořím skvělou webovou prezentaci, kterou vám okolí bude závidět. Objednejte si poutavé internetové stránky ještě dnes a rozjeďte svůj firemní projekt naplno.

Zvolte variantu

Profi web (7-15 stránek), profil na Seznamu a Googlu
Na dotaz
15 900 Kč
14 900 Kč
Dropshipping, PPC Sklik
Na dotaz
8 900 Kč
Kontaktní web (1 stránka) + doména III. řádu zdarma, profil na Seznamu a Googlu
Na dotaz
3 000 Kč
2 500 Kč
Firemní web (1-6 stránek), doména III. řádu zdarma, profil na Seznamu a Googlu
Na dotaz
7 900 Kč
Firemní web (1-6 stránek), doména III. řádu zdarma, Reklama na Firmy.cz
Na dotaz
8 200 Kč
Firemní web (1-6 stránek), doména II. řádu, PPC Sklik
Na dotaz
16 900 Kč
10 900 Kč
Firemní web (1-6 stránek), doména II. řádu, profil na Seznamu a Googlu
Na dotaz
8 900 Kč
Provoz www - doména II. řád (12 měsíců)
Na dotaz
3 000 Kč
2 500 Kč
Provoz www - doména II. řád (6. měsíců)
Na dotaz
1 300 Kč
Provoz www - doména II. řád (3. měsíce)
Na dotaz
680 Kč
Provoz www - doména II. řád (1. měsíc)
Na dotaz
349 Kč
250 Kč

Web je silný prodejní nástroj

Webové stránky vytvářejí silný prodejní nástroj. 24 hodin 365 dní v roce můžete reagovat na obavy vašich zákazníků, podávat jim informace, které potřebují k rozhodnutí koupit. Ano stále můžete své služby nabízet formou doporučení, roznosem letáků, reklamy v časopisech apod., ale zákazník dnes očekává možnost srovnání. A opět se obrací na internet. Nalezne Vás tam?

Rozšiřte své služby nebo prodej zboží za hranici vašeho regionu nebo do celého světa. Dobře vytvořená internetová prezentace, šetří váš čas a čas jsou peníze.

Zde je několik výhod, které přicházejí spolu s dobře vytvořeným firemním webem: 

1. Přestanete být neviditelní

Lidé hledající schopného řemeslníka, službu nebo produkt, většinou za tímto účelem navštěvují stránky nejznámějších vyhledávačů v ČR (Seznam a Google). Pokud však relevantní informace prostřednictvím internetového vyhledávání o vaší firmě nenaleznou, mohu vám s určitostí sdělit, že jste možná přišli o potencionálního zákazníka a vyhrává firma, která internetovou prezentaci má.

2. Uvidíte jak se firmě daří

Prostřednictvím webové stránky, můžete provádět průběžnou kontrolu úspěchu či neúspěchu vámi nabízené služby nebo zboží. Pokud bude vaše firma úspěšná, poznáte to jednoduše na obratu, ale také na návštěvnosti webové stránky. Chci říci, že pokud firma funguje jak má, je potřeba tuto informaci vypustit mezi ostatní. Nejjednodušší cestou jak všem úspěch sdělit je internetová prezentace. S tím je spojeno několik důležitých aspektů, jako je správná optimalizace webu, relevantní odkazy a možné zapojení do procesu komunikace, třeba formou diskuse na sociální síti.

3. Budujete důvěru

Přítomnost webové stránky na internetu, návštěvníkovi našeptává, že oslovuje firmu s důležitými faktory její existence, jako, například informace o historii firmy, působnost, zkušenosti, reference, certifikace, možnosti reklamace, články popisující řešení, kontakty a jiné.